חדר שינה רומנטי ולבן – איך עושים את זה נכון?

share

אין כמו להיכנס בסוף היום לחדר שינה מפנק, נעים, ריחני עם מצעים שמחבקים אותך. 

אז לא צריך לשבור קופת חיסכון, וזה בכלל לא חשוב איך המיטה שלכם נראית… אפשר גם מזרן על מזרן… הכל תלוי בתפאורה שתעצבו לשם כך. (גם מקס סטוק עובד מצויין). 

אז איך עושים את זה נכון, ב5 צעדים פשוטים – כל מה שאתם צריכים זה, לפנות קצת זמן… ומבטיחה שזה ישתלם לטווח הארוך…. 

עיצוב חדר שינה רומנטי ולבן נשמע כמו משימה פשוטה, אולם בפועל דרושה תשומת לב לפרטים הקטנים שיבדילו בין חדר לבן רך ונעים לחדר לבן קר ומנוכר.

אז למה כדאי לשים לב?

1. התחילו במיטה – בחרו מצעים לבנים או כיסוי מיטה לבן ורך שנעימים לכם, הוסיפו כריות מריקמה או מקרמה שנותנים תחושה של בית מלון … אם בא לכם להשקיע במצעים איכותיים אז צפיפות החוטים היא לא פחות מ400 חוטים ומעלה כל המרבה הרי זה משובח – מתקמט פחות. ואם בא לכם לכבס ולהציע בחרו את מצעי הג'רסי המדהימים מכותנה שניתן למצוא בכל חנויות המצעים.

2. גוון האור הוא הקובע – בחרו גוון של תאורה נכונה – תאורה חמה המפיצה אור נעים ורך (מומלץ נורות בגוון WARM WHITE- 3000K –  2700K ועוצמת האור היא 15 וואט, ממליצה על לד פחם ).

3. בחרו גופי תאורה בגוונים בהירים רומנטיים קלאסים, בין עם הם כגוף מרכזי או כמנורות לילה על השידות ליד המיטה.

4. הוסיפו עציץ עם סידור פרחים מלאכותי אך איכותי שיכניס צבע ואווירה.

5. הוסיפו ווילון בהיר עם טא'צ מעניין, מומלץ לשים וילון לכל אורך החלון מלמעלה למטה- וילון מהסוג הזה ייתן אשליית אורך וגובה לחדר ויוסיף הרבה רוך.

6. בחרו שטיח רך ומפנק בגוונים בהירים שמונח או בחזית של המיטה ומונח שליש מתחת למיטה ושני שליש מחוץ, או שטיח עגול ונעים שנמצא ליד המיטה… (לא מלבני כמו פעם שאחד לו ואחד לה… צאו מהקופסא).

7. אני מאוד אוהבת לשים אביזרים זוגיים ליד המיטה שיקשטו את החלל כמו זוג יונים, לתלות לבבו, תמונה זוגית שלכם או פריט זוגי אחר שמעלה חיוך על פניכם… זה טוב לאנרגיה ולזוגיות…

וטיפ אחרון השתמשו בנרות ריחניים עם הריח (והצבע) שאתם אוהבים / ריחות ארומטיים / שמנים ארומטיים הם תמיד עושים טוב על הנשמה.

חלומות נעימים!

דילוג לתוכן