בית האבן – ממש משלב הסקיצות – בית פרטי עין המפרץ

צילום: שירן כרמל

זהו אחד הפרויקטים המשמעותיים שעשיתי עד היום.

ולמה משמעותיים?

כי את הליווי של הבית הזה התחלתי משלב הסקיצות על הנייר… לפני 4 שנים…

פרויקט שלמרות היותי ״רק״ מעצבת פנים, לבקשת הלקוחות וביוזמתי הייתי מעורבת משמעותית באדריכלות של הבית וגרמתי לשינויים משמעותיים בתוכנית הפנים והחוץ עד הפרט האחרון.

התכנון והעיצוב שלי כלל חיבור בין הקשר של החוץ והפנים, גדלי החלונות, החלוקה שלהם והצבעים, בחירת האבן מחוץ לבית ובתוכו, אופן יישום הנחת האבן שעוטפת את הבית מבחוץ והשילוב המטריף שלה בתוך הבית, בחירת כל חומרי הגמר, הטיח, גווני הפרגולות, הריצופים, החיפויים, תכנון התאורה בחוץ ובתוך הבית, תכנון ועיצוב הנגרות המשגעת שלהם בתוך הבית,… ליווי הדוק בבחירה ורכישה של כל כיסא, מיטה, ספריה, תמונה, כלים, מצעים, כיסויי מיטה, כריות, חידוש רהיטים, מתלה, מראה, וילונות ועד העציץ האחרון על השולחן… והרשימה עוד ארוכה מאוד…

חוץ ופנים ובעיקר וסיפוק ענק של המשפחה שעיצבתי עבורה ושלי.

תודה ללקוחות המדהימים שלי שאפשרו את כל זה!

ועד היום אנחנו בקשר כל כך צמוד.

במהלך הפרויקט גם השקעתי בפיקוח על תהליך הבניה… (כן, גם את זה אני יודעת לעשות..) מעבר לליווי האינטנסיבי שלי בעיצוב ובבניית הבית של שירי ואופיר הפרויקט נחשב בעיניי לאחד המשמעותיים שלי גם בזכות הקשר שהיה לי עם הלקוחות.

לקוחות שסמכו עליי למן ההתחלה ונתנו לי יד חופשית בתכנון ובעיצוב (רק שיעמוד בתקציב(. האמון המוחלט שהם נתנו לי בבחירת החומרים ולאורך הדרך, היה יוצא דופן.

שירי כל הזמן הייתה אומרת ועדיין:״ בשביל זה לקחתי מעצבת״… הרי אם הייתי יודעת לעשות את זה לבד לא הייתי צריכה אותך… ואופיר היה אומר: ״תבחרו מה שאתן רוצות אבל שיעמוד בתקציב״.

אז באמת עם אמון מוחלט ותקציב מוגדר יצאנו לדרך ארוכה… וכשעלי סומכים בבחירות ,מה שהופך את החוויה לנעימה יותר, יעילה יותר ומוצלחת במיוחד ללקוחות ולי.

אז איך אפשר לסכם 4 שנים ?! 4 שנים של התייעצויות, דילמות, בחירות, החלטות, ויתורים כשצריך, הצעות מחיר, השוואות, שינויים, קניות וקשר צמוד מאוד על בסיס יומי של ליווי שכזה, קשר כזה שמזמן הפך לחברות , הערכה ואמון גדולים מאוד…

אז קבלו את אחד הפרויקטים המשמעותיים שלי- הרמוניה שלמה של חומרים, צבעים

דילוג לתוכן