״מהלימון נעשה לימונדה״… עיצוב לשכת עורכי הדין מחוז צפון

צילום: עינת דקל

סיפור המעשה בלשכת עורכי הדין:

…שיחת טלפון…

הוא התקשר אלי לפני 3 שנים והתחיל את השיחה כך:

״אם יש מישהי שמסוגלת להפוך את המקום הזה לבית, זו רק את”

…רגע…

״ועוד דבר קטן, הספות האדומות חייבות להישאר״…

עם כאלו ציפיות ניגשתי למלאכת העיצוב…

אז כמובן כמו בכל פרויקט: חקרתי את החללים, למדתי את שגרת יומם של עורכי דין והלקוחות שעוברים יום יום בהיכל בשעות השונות, תכננתי לפרטים את תוכנית ההעמדה והריהוט וכמובן תקציב וזמן אבל, לפני הכל השקעתי חשיבה מעמיקה על הקונספט שיהיה כיאה ללשכת עורכי הדין: דינמי, נמרץ ומיוחד, אבל בעיקר ייתן תחושה של בית, כמו שביקשו ממני.

כשהגעתי לראות את המקום גיליתי חלל עם מספר אילוצים מאתגרים…

באחד החללים היה אזור מאתגר במיוחד- אזור זה היה מכוסה בצנרת המיזוג המרכזי של הבניין- אילוץ שיצר מראה בעייתי למדי בלשון המעטה וכדי להסתיר את המפגע הזה עטפו אותו במפות ושמו עליו עציצים.

בנוסף התבקשתי להגשים חלום – שילוב קמין למראה חמים ובייתי…

אז בתור אחת שמשתדלת להגשים חלומות החלטתי שנהפוך את הלימון בדמות המפגע של המזגנים ללימונדה ונעצב יחידת גבס חדשה שבתוכה קמין (אגב במקום ציבורי יש בעיה לשים קמין אמיתי, אז בחרתי בקמין חשמלי ש״עושה״ את העבודה).

עיצבתי מחדש את מפגע צנרת המיזוג . תוכניות שורטטו לשיפוצניק, פירקנו הכל, בנינו מגבס ורוד חסין אש, הזמנו פודסטים מאותו עץ של השולחנות העגולים להשלמת המראה, צבענו את הקיר באדום בגוון של הלוגו שמייצג את לשכת עורכי הדין. בנוסף קניתי בשוק הפשפשים מאזניים, שידות יפות ואקססוריז והרי לכם קיר מעוצב ולאף אחד אין מושג מה מתחבא מאחורי הבמות האדומות…

ואגב, צבעי הלהבות מתחלפים ובלחיצת כפתור גם ניתן לחמם את החלל…״תרתי משמע״

זהו, המשימה הושלמה לשביעות רצונם של אנשי הבית – ״לשכת עורכי הדין מחוז צפון״.

דילוג לתוכן